Szybka dostawa  *  Polska firma  *  Wysoka jakość

Regulamin

Regulamin Strony CampWorld

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Strona https://campworld.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę https://campworld.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.

Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Strony https://campworld.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:

  • Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),

  • Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),

  • Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

DEFINICJE

  • FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na Stronie https://campworld.pl umożliwiający Usługobiorcy bezpośredni kontakt z Usługodawcą.

  • REGULAMIN – niniejszy regulamin Strony.

  • USŁUGODAWCA – Justyna Skubida wykonująca działalność gospodarczą pod firmą Firma handlowo-usługowa Justyna Skubida, adres siedziby: Podlesie 22, 32-050 Skawina, adres do doręczeń: Podlesie 22, 32-050 Skawina, NIP: 9442120243, REGON: 540371830, adres poczty elektronicznej: sklep@campworld.pl, tel. +48662689771, dalej również jako CampWorld.

  • USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.

  • USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Strony.

  • NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy.

  • KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna, która złożyła zamówienie na Stronie.

RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Strony korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:

  • Korzystanie z Formularza Kontaktowego,

  • Korzystanie z Newslettera.

Usługodawca oferuje asortyment związany z turystyką, biwakowaniem i aktywnością outdoorową, w tym namioty, śpiwory, maty turystyczne, sprzęt kuchenny do użytku w terenie oraz odzież i akcesoria turystyczne.

W zależności od rodzaju asortymentu maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 60 dni.

W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – czas realizacji zamówienia jest liczony od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

WARUNKI SPRZEDAŻY

Procedura składania zamówień

  • Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej poprzez wybór produktu, dodanie go do koszyka i wypełnienie formularza zamówienia.

  • Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży z obowiązkiem zapłaty.

Płatności

  • Akceptowane są płatności online za pomocą kart kredytowych, systemów płatności elektronicznej oraz przelewów bankowych.

  • Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.

Dostępne formy płatności:

  • Karty płatnicze:

    • Visa

    • Visa Electron

    • Mastercard

    • MasterCard Electronic

    • Maestro

  • Przelew na konto bankowe: 69 1090 1665 0000 0001 2261 9873

  • Płatność przy odbiorze.

Zwroty i odstąpienie od umowy

  • Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia bez podania przyczyny.

  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient zobowiązany jest do złożenia oświadczenia na piśmie i zwrotu produktu w stanie nienaruszonym na adres wskazany przez Usługodawcę.

  • Koszty zwrotu produktu ponosi Klient.

  • Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Rękojmia

  • Usługodawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem na podstawie przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej, w szczególności wynikających z art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.

  • W przypadku stwierdzenia wady produktu, Klient ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 2 lat od daty otrzymania produktu, pod warunkiem powiadomienia Usługodawcy o wadzie w terminie 1 roku od jej wykrycia.

  • Reklamacja może zostać złożona w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@campworld.pl. Powinna zawierać szczegółowy opis wady, okoliczności jej wystąpienia oraz żądanie Klienta dotyczące sposobu rozwiązania sprawy (np. naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).

  • Usługodawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od jej otrzymania. Klient zostanie poinformowany o wyniku rozpatrzenia reklamacji w sposób wskazany w zgłoszeniu.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

  • Administratorem danych osobowych Klientów jest firma Firma handlowo-usługowa Justyna Skubida działająca pod nazwą "CampWorld".

  • Dane osobowe są zbierane i przetwarzane zgodnie z przepisami prawa, w szczególności z RODO.

  • Dane osobowe są wykorzystywane w celu realizacji zamówień, prowadzenia konta użytkownika, wysyłki newslettera oraz w celach marketingowych za zgodą Klienta.

  • Klientowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

  • Rozwinięcie zapisu polityki prywatności znajduje się w linku: https://campworld.pl/news/n/134/Polityka-prywatnosci

PRAWA I OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKÓW

  • Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Strony w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami oraz poszanowaniem praw własności intelektualnej.

  • Usługobiorca ponosi odpowiedzialność za wprowadzane treści, w tym komentarze i recenzje, które nie mogą naruszać obowiązującego prawa ani praw osób trzecich.

  • Zakładając konto na stronie, Usługobiorca zobowiązuje się do podawania prawdziwych danych i ich aktualizacji w przypadku zmian.

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

Reklamacje związane z zakupionymi produktami można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@campworld.pl.

Aby reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia, powinna zawierać:

  • Numer zamówienia,

  • Kontakt telefoniczny i mailowy,

  • Dokładny opis sprawy,

  • Informację o czasie, w którym zostały zauważone uszkodzenia,

  • Zdjęcia dokumentujące uszkodzenia,

  • Żadania Klienta dotyczące reklamowanego produktu.

Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny wskazany przez niego sposób.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Umowy zawierane za pośrednictwem Strony zawierane są zgodnie z prawem polskim.

  • W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.