Indywidualne, energooszczędne, samowystarczalne - nowa generacja Combi D 6 E
Combi D 6 E jest strukturalnie identyczny z Combi D 6, jedyną różnicą są zintegrowane elektryczne elementy grzejne. Wersja diesel jest wyposażona w wysokiej jakości palnik, dzięki czemu niezawodnie nagrzewa pojazd podczas jazdy.
Na kempingu wystarczy przełączyć się na tryb elektryczny i uruchomić nagrzewnicę 230 V, bez konieczności korzystania z akumulatora pojazdu. W zależności od wymaganej mocy można wybrać tryb diesla, elektryczny lub mieszany: przy łagodniejszej pogodzie ustaw urządzenie w trybie elektrycznym, w chłodniejsze dni w trybie diesla, a przy ekstremalnie niskich temperaturach w trybie mieszanym - dieslowym i elektrycznym. Przez cztery wyloty powietrza ciepłe powietrze wpływa do pojazdu, gdzie jest optymalnie rozprowadzane.
Potężny Combi D 6 E w krótkim czasie ogrzewa większe pojazdy. Urządzenie posiada również 10-litrowy zbiornik na wodę, który jest podgrzewany w tym samym czasie, gdy potrzebna jest ciepła woda. Oznacza to, że nie potrzebujesz dodatkowego podgrzewacza wody, co oszczędza miejsce i wagę. Grzejnik Combi jest również bardzo kompaktowy i oferuje wiele różnych opcji instalacji.
Combi D 6 E jest sterowany i monitorowany za pomocą cyfrowego panelu obsługi Truma CP plus (iNet ready) lub systemu iNet X.
Może być również obsługiwany z pustym zbiornikiem na wodę
Zainstalowany zawór spustowy FrostControl
Prosta obsługa za pomocą cyfrowego panelu obsługi Truma CP plus (iNet ready) lub systemu iNet X
Optymalna dystrybucja ciepłego powietrza przez cztery wyloty powietrza
10-litrowy zbiornik na wodę ze stali nierdzewnej
Kompaktowy i zajmujący mało miejsca, różne opcje instalacji
Bardzo szybko nagrzewa pojazd i wodę
Zużywa mało energii
Zintegrowany czujnik ciśnienia automatycznie kontroluje dopływ powietrza do spalania
Długa żywotność dzięki efektywnej kontroli spalania
Automatyczna klimatyzacja możliwa w połączeniu z klimatyzatorem Truma
Combi D 6 E jednocześnie ogrzewa pojazd i wodę.
Zintegrowane elektryczne elementy grzejne skracają czas nagrzewania hybrydy.
Elektryczna wersja Combi D 6 ze zintegrowanymi elektrycznymi elementami grzejnymi do pracy w trybie diesla, elektrycznym lub mieszanym w nowej generacji
Specyfikacja:
Źródła energii: Olej napędowy wg EN 590
Znamionowa moc cieplna w trybie diesla: 1000 W/2000 W/3000 W/4000 W/5000 W/6000 W
Znamionowa moc cieplna w trybie elektrycznym: 900W/1800W
Znamionowa moc cieplna w trybie mieszanym: max. 6900 W (Boost-Betrieb)
Zużycie paliwa: 0,1 - 0,6 l/h
Pobór prądu (przy 12 V): praca grzałki i zasobnika wody :0,4 - 8,1 A
Pobór mocy (przy 230 V): 3,9A/7,8A
Pojemność wodna: 10 litrów
Czas nagrzewania (od ok. 15 °C do ok. 60 °C): Zbiornik na wodę około. 20 minut
Czas nagrzewania (od ok. 15 °C do ok. 60 °C): Grzałka i zbiornik na wodę wg. wg EN 15033 około. 80 minut
Waga 16,9 kg
Wymiary (dł. x szer. x wys.) 510 x 450 x 300 mm
Parametry:
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.